آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

عواملی همچون آلودگی هوا، کرونا، نبود زمان کافی برای خرید و تنوع در محصولات، باعث افزایش خرید اینترنتی شده، پس تمامی مشاغل شروع به طراحی سایت کرده از این امکان بهره میبرند. فرقی نمیکند که در مسافرت هستید و یا در خواب به سر میبرید، سایت کار خودش را میکند و محصولات شما یکی پس از دیگری بدون دردسر به فروش میرسد. متداول ترین روش ها برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می کنند، طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو است. این شرکت در طراحی پرتال های سازمانی هم تا حدودی موفق پیش رفته و توانسته مشتریان این حوزه را نیز راضی نگه دارد. گاهی اوقات یک ویژگی بدون استفاده در سایت می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند و گاهی نیز عدم توجه به یک امکان و قابلیت خاص باعث می شود مشتریان زیادی را از دست بدهید. پورتال ها سایت های پویا ای هستند که چندین هدف خاص را در سایت انجام می دهند. همانند ارسال ایمیل خودکار، سفارش و خرید آنلاین، ارائه امکانات و خدمات خاص برای هر گروه کاربری و … هر فروشندهای به دنبال یافتن راههای جدید برای فروش محصول خود است. درست است که روشهای بازاریابی سنتی بسیار جوابگوی بازاریابی و فروشندگان در سالهای قبل بوده، اما در حال حاضر تمامی مشتریان ما در اینترنت به دنبال یافتن کالاهای مورد نیاز خود هستند.

اگر دقت کرده باشید در فروشگاههای فیزیکی مشتریان مجبور به سوال کردن در مورد هر محصول به صورت جداگانه هستند. این سایتها را یکبار طراح سایت طراحی می کند و اطلاعات مورد نیاز توسط خود طراح اولیه درون آن قرار داده می شود. شما می توانید وب سایت خود را با توجه به نیاز مشتریان طراحی کنید و مشتریان بسیاری را به سمت سایتتان جذب نمایید. در ایران سایت ما از ترکیبی از HTML، CSS، JQuery و جاوا اسکریپت برای رمز گذاری استاتیک و آنچه کاربر می بیند یا با آن تعامل می کند استفاده می کنیم. این موضوع علاوه بر تجربه کاربر بر روی سئو نیز مهم است زیرا همه تلاش گوگل این است که بهترین نتیجه را به کاربرانش نشان دهد و وقتی با آنالیز رفتار کاربران به این موضوع پی ببرد که کار کردن با وب سایت شما دارای یک فرایند منططقی و آسان است و کاربران به راحتی می توانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند، وب سایت شما از نظر گوگل اعتبار خواهد گرفت. تفاوت ویترین فروشگاههای مجازی با فیزیکی در توضیحات و راحتی کاربر است.

یکی دیگر از مزایای طراحی وبسایت فروشگاهی پیدا کردن مشتریهایی است که حتی فکرش را هم نمیکردید. به راحتی میتواند محصولات را با توضیحات و همچنین قابلیت مقایسه کردن چند کالا با هم را ببیند. تجربه نشان داده زمانی که یک مشتری به دنبال استفاده مجدد کالا یا خدماتی است که قبلا استفاده کرده و یا حتی از طریق بازاریابی دهان به دهان به او معرفی شده، اولین کاری که به ذهن او میرسد، چک کردن سایت و جستجو در اینترنت است. ایستا را میتوان گفت که این سایتها به طور کامل شبیه یک کاتالوگ الکترونیک هستند، که برای معرفی مشخصات و ویژگیهای کلی و همچنین معرفی ارائه دهنده کالا را بوجود آمده اند. شرایطی که در حال حاضر در دنیا حاکم بوجود آمده، انسانها را مجبور به خرید از راه دور کرده و این موقعیت باعث افزایش نیاز به طراحی سایت سریع برای هر کسب و کاری کرده است.

برای تغییر در محتوای این سایتها حتما به طراح آن نیاز است و شخص دیگری نمیتواند تغییری در محتوای سایت ایجاد کند. شما فقط باید بدانید که ایده آل های کسب و کارتان چیست و چه مواردی حتما باید در سایتتان باشد. اگر برایتان اهمیت دارد حتما قبل از هرگونه اقدام به طراحی سایت کاری از شرکتهایی که متخصص این کار هستند، مشاوره رایگان بخوانید. در ادامه به بررسی اهمیت طراحی وب سایت و تاثیر آن بر کسب و کارها می پردازیم. حتی اگر سایت سادهای داشته باشید هم کاربران بیشتری نسب به رقبای بدون سایت سمت شما خواهند آمد. گاهی اوقات ما شغلهایی را نمیتوانیم با طراحی سایت قوی هم به درآمدهای بیشتری برسانیم. همچنین امکان انتقال اطلاعات اولیه به سایت نمونه وجود دارد. یکی از مزایای آن این موضوع است که هیچ محدودیتی در ایجاد و تغییر عکس، محتوا و صفحات وجود ندارد. طراحی وایرفریم به منزله در دست داشتن نقشه راه و ایجاد پیش زمینهای از آنچه که در ذهنتان دارید، است. همکاران ما در سیرنشما را یاری می دهند که بتوانید رنگ سازمانی خود را پیدا کنید و سایت خود را بر آن اساس طراحی کنید. در این مرحله تیم فنی ایران سایت آماده پذیرش طرح نهایی و شروع فرآیند برنامه نویسی بر اساس آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید